2 sierpnia 2011

FOTOŁOWY

Ptak z lekkim zaciekawieniem spogląda na obserwatora. Fot. MM
...chwila zapomnienia... Fot. MM
...i powrót do łowów. Fot. MM
Dziś znowu polowałem na zimorodka niedaleko miejsca w którym ma czatownie. Zimorodek czatował na rybkę, a ja czatowałem aż się ładnie ustawi do zdjęcia. Znudzony z lekka oczekiwaniem zaciekawiłem się czaplami siwymi, które przelatywały nad rzeką. Kiedy znów odwróciłem się i popatrzyłem na wyschnięty konar - siedział już na nim, kolorowy ptak. Patrzył się na mnie a ja na niego i owocem tej znajomości jest kilka zdjęć i niezapomnianych chwil na łonie przyrody. Obserwacja ukazuje nam mnóstwo zachowań ptaków w ich naturalnych ostojach. Warto obserwować. Tylko nie należy płoszyć i przeszkadzać zwierzakom w ich codziennym życiu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz